HR Frokostmøde: Employer Branding

28. marts mødes vi igen i HR netværket, som denne gang bliver afholdt hos Empowermind fra 11.30-13.30. Efter stor efterspørgsel er dagens tema employer branding. Vi er rigtig glade for, at det er lykkedes at få Sune Bang fra Kommunikationsbureauet København til at komme og fortælle om sin tilgang til og erfaring med employer branding, som han bl.a. har hjulpet Pandora, BESTSELLER og DR med at løfte.

Her kan du få inspiration til arbejdet med at skabe en stærk grundfortælling why, how og what som kernen – til hvordan processen bedst muligt tilrettelægges, så medarbejderne både er blevet hørt og er stolte af at fortælle videre. Oplægget fra Sune Bang giver plads til dialog og dermed mulighed for et kig på udfordringer fra vores forskellige organisationer. På den måde får vi et indlæg, der både bliver håndgribeligt og brugbart.

I og med emnet employer branding i høj grad også involverer kommunikation, er I velkommen til at invitere jeres kommunikationskollegaer til at deltage på dette møde.

Om Sune Bang:

Sune Bang er en stærk og farverig kommunikationsprofil med erfaring fra flere ledende stillinger hos anerkendte bureauer på den danske bureauscene 10 år i eget regi, i Kommunikationsbureauet København. Sune har skarpe faglige kompetencer, et drive til at nå resultater og en profil, der i sit arbejde er stærkt styret af at frembringe visionære og autentiske løsninger for sine kunder som bl.a. Politiken, DR, Danmarks Indsamling, Børns Vilkår og Danske Hospitalsklovne.

 

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *