Kom til generalforsamling i Erhvervsbyen

Kom til generalforsamling i Erhvervsbyen, og mød borgmesteren, Erhvervsbyens bestyrelse og de andre virksomheder i Erhvervsbyen og giv dit input til at udvikle Gladsaxe Erhvervsby.

Så er det blevet tid til generalforsamling i Erhvervsbyen. Det sker onsdag den 27. juni kl. 14.30-16.30. Vi holder den i Æblelunden hos Dyrup, som vi i øjeblikket arbejder på at åbne op, så både medarbejdere og borgere i området kan få mulighed for at opleve denne skønne, hemmelige grønne oase i Erhvervsbyen.

Det initiativ vil I høre mere om sammen med de andre initiativer, vi har søsat i Erhvervsbyen. Samtidig får I mulighed for at give jeres input til, hvordan vi sammen skal udvikle Erhvervsbyen, og hvad der skaber værdi for jer. Samtidig kan I møde borgmester Trine Græse, Erhvervsbyens bestyrelse og ikke mindst de andre virksomheder og kollegaer i Erhvervsbyen. Vi sender en dagsorden for mødet ud senere.

Det er åbent for alle nuværende eller potentielle medlemmer af Erhvervsbyen. I er velkomne til at komme flere fra hver virksomhed.

Se invitationen, og tilmeld dig til Karen Brosbøl Wulf på karwul@Gladsaxe.dk.

0 replies

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!